57 år

Har kära mamma vandrat runt på denna jord. :) Stort Grattis till mammai! :D
Så idag ska hon firas. Ska även hinna med att åka och köpa de tapeter Sofie och jag tittade ut igår.
Hittade en brun tapet med mönster och lite glitter i igår när vi va ute på vår shoppingtur. :)
Hittade även en gråsvart till sovrummet, men är lite osäker på om jag vill ha den. Så de är nog säkrast att kika vidare.
Det är ju vida känt att jag aldrig kan bestämma mig. Har alltid jordens beslutsångest. :P
Har iaf bestämt att vardagsrummet ska gå i beige och brunt och sovrummet ska gå i svart och grått.
Resten är en dimma. :P Kan inte heller bestämma mig om jag ska ha träfärgare möbler i vardagsrummet eller om de ska va vitlaserade? Förslag någon?
Är nervös för morgondagen också... Då smäller det! :D Ahhhhhh! Kommer säkert ångra mig. :P

Nej nu ska jag sätta mig och kolla i tågtabellen efter ett tåg med enbart en massa lycka, som aldrig spårar ur. ;P

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Låter som att det kommer att bli skitsnyggt! Upp med bilder sen :)

2008-10-02 @ 13:47:38
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hoppas de blir de iaf. :) Är ninte så jätte säker på detta med inredning men jag får försöka. :) Självklart kommer de bilder! ;)

2008-10-03 @ 12:03:21
Postat av: kLyKa

Kör på samma "bas" i alla rum så känns lägenheten större, typ vit som är så snyggt :)...du som jag gillar ju fondväggar...men det är inget som säger att en fond måste sitta på EN vägg, testa kanske med ett hörn, de e rätt coolt faktiskt...och om du lägger en vit bas ska de naturligtvis va mörk fond, här finns lite inspiration http://www.midbec.se/ kolla in fototapeter i "one" kollektionen, vådå grymma :)...kör du vit bas tycker jag nog du ska ha möbler i exempelvis valnöt för att få lite varma kontraster...sen till det viktigaste i hela inredningen...belysningen! den gör allt 10 gånger snyggare, upp med nån snygg allmänbelysning, punktbelys med vridbara spottar på t.ex fonden, små uplights i blommorna så de skuggar sig i det vita...allt ska naturligtvis va dimmbart...mysigt de blir :) jaja de va bara lite ideér

2008-10-05 @ 01:28:58
Postat av: Sandra

Låter som du har en hel del bra ideér Jimmy! :)

Du får komma o hjälpa mig. :)

2008-10-05 @ 13:10:23
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0