Baby BOOOOM!!

Dagen började med att planera mitt vuxna liv. ;) UNIVERSITETET! Hjälp vad jag längtar efter att komma igång. :)
Fixat och dolat lite med min lägenhet på Norrstrand som ska säljas. Ska bli så skönt att slippa den.
Så mycket hemska minnen som jag inte kan komma ifrån hur jag än försöker. :(
Åkte hem till Sessan & Nicke och försökte få ur Nicke hur killar funkar. :P Haha han försökte så gott det gick, men jag blev icke nöjd med svaren så, NICKE! Fundera ut det och återkom med svar, snarast! Tackarrrr! Sen åkte Sessan och jag till Emilia, och satte i löshår på henne. Blev jättefint. Millan mötte upp oss där, hon spattserade runt och planerade hur hon ska ha allt, det är nämligen Emilias och Mattias lägenhet som hon köpt. :)
Passade även på att mysa lite med deras dotter Cornelia också. ;) Vilket litet charmtroll.
Ville ju bara pussa sönder henne. :)
Klockan gick snabbt och Cornelia skulle sova, då drog Sessan och jag och handlade mat och åkte hem till henne och åt framför tv´n och såg på Cityakuten. Myyys. :)
Och imorn ska vi shoppa och åka till sjukhuset, jobbrelaterat. :P Millan och jag ska försöka oss på en ridtur på eftermiddagen. Håller på att göra henne till hästtjej. Redig tös alltså. ;)
Kvällen ska jag spendera med Ronnie. :)
Film och planering för den 8:e Nov.
Ska bli så kul att fira Halloween i en gammal kyrka. :D Ska försöka komma på vad jag ska vara utklädd till bara.
Funderar på troll. :D




 Jag övar upp mina "mamma skills" ;)

XoXo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0