Oj oj oj oj oj.....

Allt blir inte alltid som man tänkt sig eller planerat...
Men för den skull behöver inte det betyda att det är något negativt.
Kanske dags att sluta planera livet in i minsta detalj utan bara ta det som det kommer.
Då har man inga förväntningar och kan inte då heller bli besviken. Som tex Nyår, samma sak varje år, en massa planering och en massa förväntningar och oftast blir det inte hälften så fränt som man hoppats och trott att det skulle bli.
Nej nu ska jag inte babbla mer om detta.

Igår... Var det tjejkväll hos Sessan. :) Va riktigt mysigt fram till att jag fick ont i njurarna. :(
La mig och vila en stund så det gick över, men det kom ju tillbaka och det gjorde ondare än ondast. :( Sluta med att Knutte fick köra in mig till akuten. Så där låg jag och väntade på min medicin som jag behöver för att bli bra. Men mupparna på akuten fatta inte att jag själv visste och förstod var som var fel. Låg där på en britts timme efter timme och väntade medan Millan rensa halva akuten på saker som var "bra att ha" enligt henne. ;) Blev riktigt irriterad att jag inte fick nån hjälp så jag drog. Bokade tid på Gripen idag istället så jag får min medicin.

Fram till dess blir det mys framför en film. :)


 Två galet bra "tänklåtar." :P
Har endel att smälta och fundera på.

Kommentarer
Postat av: Millan

O ja vill ha mina grejjer! :D

2008-10-05 @ 21:19:07
Postat av: Sandra

Du ska få dem din lilla kleptoman! :D Dig borde man ha i koppel ibland. ;) Hehe

2008-10-05 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0