Tidsfördriv

Vem ringde dig senast? Millan
Vad har du för bh på dig just nu? Grå med rosa blommor
Vad har du för trosor på dig just nu?  Grå med rosa blommor
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Ja, vad hade du för portkod? :) Från Ronnie
Vad brukar folk få för intryck av dig? Är inte riktigt som alla andra
Har du någon gång klätt dig horigt? Jajjemen
Har folk kallat dej slampa? Förmodligen
Har du kallat någon för slampa? Ja men bara på skoj
Har du slått någon riktigt hårt? Ja
Använder du parfym? Ja
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Armhålorna
Vilka slags killar faller du för? Allt i skinnväst :D Haha
Vad kollar du på först hos en kille? Vet inte? Helheten
Vill du ut och festa nu? Ne, har gett mig med de
Vad är klockan? 23.17
Vilken färg har din mobil? Brun
Vad ska du göra nu? Sova
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Ja, väldigt få personer som KÄNNER mig på RIKTIGT
Är du social? Absolut
Känner du att du orkar med en fråga till? Jia
Bara för det kommer det två frågor till:
Vad tänker du när du vaknar? Bara 5 min till
Kan du gå ut utan smink? Ja

Kommentarer
Postat av: fuckii

det där med att du gett dig med att festa gillar jag inte :(

2008-10-07 @ 23:41:14
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har ingen ork eller energi över till de. :P Uttråkad väldigt. :P

2008-10-08 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0