Fläsket brinner!!

Har varit ute och gått i det fina vädret med Milhouse. Fyy fan va jobbigt det var, brukar ju frysa om fötterna så jag klippte på mig mina uggs. Inge varmt eller så. :P Höll på att flyta bort.
Övertrött är jag också, och har ont i ryggen. Va hemma hos mamma och pappa igår och blev ompysslad, sen hörde T av sig och ville inte sova själv så jag åkte till honom och kolla på film och tjata lite. Gick och la oss ca 02.00 och det är tack vare hans jä*la säng som jag har ont i ryggen. Den va lika mjuk som en tältsäng.

Han
ringde ju igår också. Lite oväntat, men roligt. :) Va kul att prata med han och reta han lite för hans snygga uppträdande på klubben förra helgen. Haha. Får se om han är i ropet även denna helg. Tror jag ska låna Wiggens filmkamera för säkerhets skull. ;)

Och nu sitter jag och slänger godis på stackars Millan, hon är som en hund. :P "Sök, godis!" Hon tycker synd om sig själv för hon har så ont i ländryggen. :( Men de går nog över så fort hon skrivit papprena på lägenheten. ;)

XoXo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0