Trött & förkyld

Jag kan inte prata! :P Jag har ingen röst kvar. Hur ska detta gå? :P
Får ta det lite lugnare ikväll än igår. Men kul hade vi. :)
Va först hemma hos Millan och drack lite och åt "Lenin-pizza".
Sen kom Angelica och Madde och hämta oss, då bar det av till Sonja och Rickard.
Där satt vi och spela guitar hero mm. Va riktigt mysigt. :) Sen börja folket rulla in, bla Ulf och hans kompisar. Kul att se han, va inte igår. :)
Senare kom Mattias med lite vänner.
Sluta med att vi tog några varv på streetan. ;)
Men då var det ju några smart-brallor som kom på "Ja! Vi kör nercabbat!!
Satan i gatan va kallt det var. :(
För att hålla värmen satt vi som packade sillar och vad i en nykters öron skulle kallas skrik, kalla vi för allsång.
Men kul va de iaf. :)
Nu ska jag hälla i mig teh så jag kan ringa Millan och tjata lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0