Mest på skoj

Någon som
Någon som förstår dig: Millan
Någon som du saknar: Några stycken
Något du längtar efter: Sommaren
Någon du hatar: Finns väl nån enstaka


Vem:
Vem kramade du senast: Millan
Vem pussade du senast: Millan :P
Vem ringde dej senast: Steen
Vem ringde du senast: Daniel
Vem var hemma hos dej senast: De va nog Millan
Vem var du hemma hos senast: Hampus



Har du:
Har du några kärleksproblem: Nja
Har du ätit något idag: Nix
Har du pratat med någon idag: Bara på sms
Har du gråtit idag: Nix
Har du skrattat idag: Ja åt mig själv :P

Jag:
är singel: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Nix
Svär ofta: Tyvärr
Sjunger i duschen: Jajjemen
Är en morgon person: Tror de
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: Självklart
Är kär i kärleken: Ibland
Skrattar åt mina egna skämt: Händer
Vill ha barn: Ja, men inte än
SKulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Självklart! ;P


Har du:
glasögon/linser: Glasögon, men använder dom typ aldrig
Piercingar: Nix
Syskon: 1 halvbror
Rymt hemifrån: Haha jodå
Färgat håret: Många gånger
Bra självförtroende: Jodå det har jag väl
Sagt att du älskar någon: Ja
Varit kär: Ja, en gång
Dumpat någon: Ja
Gjort något olagligt: Mja men inge värre
Somnat i skolan: Haha japp
Brutit ett ben: Tummen, foten, en tå och en massa revben
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Ja faktiskt
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: Ja de har hänt
Smugit ut utan lov: Haha japp
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: Jodå
En hemlighet som många inte vet: Hela jag är en hemlighet :D Fast Millan vet de mesta
Sovit en hel dag: Har hänt
Somnat gråtande: Ja :(

Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: Händer
Ha ångest: Ibland
Drömma mardrömmar: Händer
Klä dig svart: Ofta
Hata folk: Njae
Lita på folk: Ytterst få

Sista personen som:
sov i din säng: Björn
Som fick dej att gråta: Johan
Du delade en dricka med: Millan
Skrek på dig: Kimmy tror jag, va så längesen nån skrek på mig
Du fick sms utav: Johan


Kommentarer
Postat av: kamilla

hej hej

2008-09-24 @ 00:05:32
Postat av: Sandra

Heej du! Ansikte! :D

2008-09-24 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0