Det du säger och det katten skiter lägger jag i samma låda.

Har totalt glömt bort att skriva lite om helgen. :P Inte för att det hände nått värre, men ändå. :)
Fredagen umgicks jag med Nenny & Zandra L, lugna puckar & myys.
Lördagen, svävade jag i princip fram, Nenny & jag vart höga på kaffe. :P
På kvällen åkte Johan och jag hem till hans föräldrar och firade Nicke, hans lillebror.
Mat & tårta, mumma. Resten av kvällen låg vi bara hemma och myste.
På Söndagen var Nenny & jag ute i Nilsby hos hennes föräldrar och red. Va riktigt skönt att komma ut och rida. Ska försöka ta oss ut nån dag under veckan nu och rida vid mamma & pappa också. :) Roligt med ridsällskap, tänkte dra med Sessan också, har ju pratat om att hon ska följa med så länge, så nu är det dags. Grym och rolig träning. :)

Det har gått ännu en dag utan Johan också, saknar honom fruktansvärt mycket.
Men tack och lov finns det ju telefon. Känns så skönt att få höra hans röst och prata av sig lite. :)
Älskar honom mer än allt!! <3
Fick en kommentar igår rörade mina känslor för Johan, givetvis anonymt, "haha att folk ens tror på det du skriver..." löd den.
Hade tänkt att skriva nått tillbaka men valde att skriva det här istället så ingen missar det. ;)
Jag bryr mig inte om va "folk" tror eller tänker, det viktigaste är vad Johan tror och tänker, och jag är ganska säker på att han vet vad jag känner för honom. Det jag skriver här, är bara en bråkdel av vårt underbara liv tillsammans. Det är om oss jag skriver, mina innersta känslor för Johan. Något som bara jag själv har svaret på, men vill förmedla det här i min blogg, min blogg som jag skriver precis vad jag själv känner för och oftast blir det om Johan, min andra häft, han som är allt jag någonsin önskat mig.
Om detta är något som stör dig du anonyma så behöver du faktsikt inte läsa i min blogg, du kan välja själv att INTE läsa om du mår dåligt över den. Är detta ett problem för dig så är du välkommen att ringa och prata om det 070 35 36 202, telefon tid mellan 11.00-12.00 Måndag till Torsdag. Onsdagar gästpratar ingen mindre än Johan himself!! Annars är det väldigt enkelt för mig att bara spärra bloggen så bara folk med lösenord kan se den. Lite trist att behöva göra det känner jag, men är detta ett så stort problem för dig, manisk tvångstanke kanske? Så är det nog bäst, för dig och ditt välbefinnande.

Innan jag avrundar vill jag passa på att tacka Jossan som har fixat ännu ett jobb åt mig! :D
Du är guld värd sockersmula! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0