Helgen i korta drag

Fredagen spenderade jag med Jenny & Fredrik. Fredrik skulle sälja sin Cadillac så vi drog ner till Göteborg för att lämna den. Stackars Fredrik fick åka själv i Cadillacen, utan stereo och utan värme! :P Jobbigt läge. Stackarn satt i toppluva. ;P
Medan Jenny och jag hade Audin. Kom fram till att vi borde ha tagit Cadillacen då vi inte hade på stereon en enda gång på vägen ner. Satt bara och babblade en massa. Mysigt värre. :)
På lördagen var det dags för fest, på SUCK. Johan & Fredriks kompis Daniel fyllde 30. Johan, Päron och jag åkte till Jenny & Fredrik och förfesta sen kom Thörne och hämta oss och skjutsade oss till SUCK. De va helt okej. :)
Söndagen spenderade jag med Sessan, Jenny och Fredrik. Drog och käka pizza. Snyggaste kommentaren. "Har ni brosk i salamin?" Haha. :P Sen va de myys med älsklingen.
Och nu sitter jag på jobbet och väntar på att gå hem. Ska hem till lilla älsklingen och ta hand om han då han åkt på magsjukan. :( Tycker så synd om han. Det lät som han inte var långt ifrån döden när jag pratat med han under dagen.
Har varit på apoteket och köpt vätskeåterställande. Grymt bra att försöka få i sig om man har magsjuka.
Vinterkräksjukan har tydligen tagit omtag på folk. :( Ett sätt att gardera sig är att vara noga med handhygienen och dricka mkt cola, blåbärssoppa och svälja hela vitpepparkorn.

Peppar peppar, ta i trä och hoppas att ni inte blir dåliga! :)

Älskar dig Johan!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte betala för vätskersättning gumman :p Det går att blanda hemma! :)

2009-01-19 @ 21:56:46
Postat av: Sandra

De gör de säkert. Jag vet inte hur man gör, var ute efter saltet o mineralerna därför köpte jag de. :) Och de funka. :) Skrutten kände sig bättre. :) Och det är det är de viktigaste.

2009-01-19 @ 23:21:02
Postat av: zandra

haha du är så söt som tar hand om folk :p

2009-01-20 @ 18:42:53
URL: http://goodmorningday.blogg.se/
Postat av: Sandra => Zandra

Kom hit ska jag ta hand om dig!! :D Haha. Puss puss

2009-01-20 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0