Nya trenden

Nya trenden måste vara att umgås i par. :P
Tycker inte Johan och jag gör annat än att umgås med andra par.
Mysigt värre. ;) Känns så himla bra med Johan, vi har verkligen "flätat oss samman."
Klart att vi gör saker på var sitt håll men i det stora hela så sitter vi ihop. :)
Och jag trivs så himla bra med de. Johan är inte bara min älskade pojkvän, min framtida man, han jag ska ha barn med utan även den som jag känner att jag kan prata med om allt.
Han hjälper mig och stöttar mig om något känns svårt, vi busar, skojar och skrattar ihop.
Finns ingen bättre än han. :) Alla tjejer borde ha en egen Johan. För han är världens bästa kille!!
Jag visste inte hur död jag var innan jag träffade dig Johan FINAST Persson.
Kan inte sluta le när jag tänker på honom och alla söta saker han gör och säger.
Han är helt enkelt perfekt, till och med när han fiser. ;D
Och för första gången så har jag en kille som pappa har godkänt och tycker om med motiveringen att Johan är den första killen som inte har varit en idiot.

Nu blir de plugg och till helgen ska Johan och jag umgås med hans bror Fredrik och hans fruga Jenny. ;) Nyktert ännu en helg.
Bara att vänja sig, blir ingen alkohol för mig på ett bra tag framöver.
Trivs iof väldigt bra med att inte dricka och Johan är ju nöjd att jag kör så han kan dricka sitt älskade öl. Haha bra de lät då. :P Poängen var att vi inte behöver hitta nån som kör om vi är ute och ränner. :P

Älskar min Johan!!
XoXo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0