HÄST!!

Jag, älskling & häst på nyår. ;)
Tvungen att lägga upp den bilden.
Tyckte prins skrutt va så söt. ;D



En lite småsnubblig älskling & jag. ;P




Hade myskväll igår med skräckfantasterna Soniia & Sessan. :)
Mysigt värre men jag satt näst intill i taket och skrek över den där jävla filmen. :P
Kan inte se på skräckfilm. Jag får magsår. :P
Sen åkte vi hem till Marre & Lill Tonii för att se hur det stod till i huset.
På bara några timmar hade de fått de finare än de nångång varit där. Kul att se. :)
Grindwall förgyllde även kvällen med att påminna mig om att kistan inte är långt bort. Haha.
Vanligtvis blir jag galen när nån kommenterar att jag är gammal.
Men kan verkligen inte bli sur på den där människan. Han är 100 % pure humor!! :D
Sen åkte vi och lämnade av Soniia. Hon skulle upp tidigt,
men lilla Sessan och jag var inte trötta.
Vi åkte hem och kollade på ännu en film, "Taken."
Så jävla dretbra film. :) Värd att se!
Ikväll ska älskling och jag pyssla, ska göra om hemma hos han.
Möblera om, måla om och lite småfix.
Myys myys! :)
Tänkte överaska honom lite också. ;)
Men de kan jag inte skriva här för min skruttis läser bloggen.
Skräll, står ju typ bara om han.
Men de är för att han är en så viktig del av mitt liv.
Hihi, älskar dig Johan!! <3 O dig Sessan!! <3

Puss!!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha så gammal e du fäll inte stumpan? är vi inte typ lika gamla? lammkött ;)

2009-01-09 @ 20:52:09
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Sandra => Mikaela

Jo vi är ju de. ;) Men jag känner mig som 40 typ. :P Är så mkt jag vill göra som jag inte hunnit med. Där av åldersnojjan tror jag. :P Du ser ju inte ut som att du är 23 iaf. ;) Sötnöt!

2009-01-10 @ 10:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0