Svettig bild


Vad heter ni? Sandra & Johan
Hur träffades ni? Facebook haha
Hur länge har ni varit tillsammans? Vet inte riktigt, Johan har bättre koll på de
Är ni förlovade? Nix
Bor ni ihop? Nix
Har ni barn? Nix
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Johan :P
Kommer du ihåg er första kyss? Tror de :P
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Johan
Vem är äldst? Johan
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vattuman och han är oxe
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Johan
Vem sjunger bäst? Johan
Håller ni handen på stan? Jadå
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae
Vad har ni gemensamt? Samma uppfattning om de mesta
Blev du kär i första ögonkastet? Nja eller jo, nästan ;)
Har ni någon speciell låt? Eddie Meduza - Ragga runt :D
Har ni några "fri kort"? ALDRIG
Har ni stora framtidsplaner? Japp ;) Massa!!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Nix inte än, men vi planerar de
Vilket är ert bästa minne? Har väldigt många bra minnen med Johan, kan inte välja bara ett. Han gör allt till något extra speciellt... Älskar honom över allt!!
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tv, tvspel, film & myys
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jiia
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nix
Blir du lätt svartsjuk? Beror på :P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag smsar, Johan ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt på Johan är fint. Han är ju perfekt!! ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Händer ibland

Snodde denna grej av Sessan. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0