God Jul!! :D

Nu är snart julen över. Tack och lov. :P Har haft en jättemysig dag med familjen. :)
Ätit en massa god mat, pimplat julmust så jag rullar fram och öppnat en massa paket. :D
Fick bla smink, hudkrämer, smycken, saker till hemmet, underkläder, PJ, tofflor, hårgrejer, pengar, presentkort, parfym mm. Kommer inte ihåg allt. :P
Får dock inte heller glömma att jag fick en bil av mammi och pappi för mindre än 2 veckor sen, det var ju också en julklapp, en "förjulklapp." ;) Tackar, bockar och bugar allra ödmjukast. :)

Men den absolut finaste julklappen kan inte köpas för pengar, som förhoppningsvis kommer vara varje dag för resten av mitt liv, det är MIN ÄLSKADE JOHAN. ;) Ett liv med honom.
Han va så söt imorse när han låg och sov, snosade i kudden som ett litet barn.
Låg och lukta honom i nacken och i håret en bra stund innan jag kunde gå upp.
Kan ju knappt slita mig får skrutten. ;) Jag vet att det blivit väldigt mycket skrivande om honom, men han är en väldigt stor del av mitt liv och jag älskar honom mer än allt!!
Jag är så lycklig med min prins. :D
En viktig sak att tänka på, det som gör en lyckligast går oftast inte att köpas för pengar.
Äkta kärlek, till familj, släkt, vänner eller respektive går inte att köpas för pengar.
Men det är det som iaf gör mig lyckligast! :)
Nu ska jag titta på "Tomten är far till alla barnen." Sen blir det lite extra julmys med min älskling.

Puss & kram, god fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Ska Calle med er ut imorrn så håll ett extra öga öppet åt mig haha. ;) Nu ska jag också se den filmen, så kul! :) Kramas*

2008-12-24 @ 20:04:36
Postat av: Sandra => Xandrah

Ingen aning. :P Men du behöver inte va orolig pluttan. ;) Han kallar dig "sin" sandra. ;) Senast till mig idag. Hehe. Puss

2008-12-24 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0