Helgen i korta drag

Fredagen spenderade jag hemma hos J.
Drack vin och spelade Buzz med honom, Christopher och hans tjej. Va riktigt mysigt. :)
På Lördagsmorgon kom Sessan och hämta mig hos J, åkte hem till mig och packade iordning allt för kvällen, drog iväg en sväng till Bergvik, och vidare till mamma och pappa på middag. :)
Kil blev nästa anhalt efter de, hem till Sessan och Nicke för att göra oss iordning.
Senare kom Millan och Sonja och festen börja!! ;D Hehe.
Trotts lite motgångar under kvällen angående chaufför så tog vi oss ner till Killingen,
och där va J. ;) I LÖSNAGLAR!! :P
Va inte så mycket folk som vi trott men de va helt okej.
Träffade några små charmtroll som man inte sett på ett tag, Kul kul. :)
Söndagen va slapp, fick sitta typ hela morgonen med J´s lösnaglar.
Fick bryta av dem, och stackar´n skrek som en liten gris.
Tyckte nästan lite synd om honom. ;P
Umgicks med mammi och Millan under dagen, och framåt kvällen va J sällskapssjuk så jag åkte hem till han och kollade på film. Myys myss. :)

Värt att tänka på..
Kommunikation.

"Tjejer är från Venus och killar från Mars."

Tycker det stämmer. Va tycker ni?

Vill även passa på och säga TACK till Sessan. ;)
De du hjälpte mig med betyder otroligt mycket. Puss puss


XoXo!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Love you girl!! <3

2008-11-04 @ 13:55:32
Postat av: Sandra => Sessan

Älskar dig pluttan!! Du betyder så himla mycke för mig! Puss

2008-11-04 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0