Barn på nytt. :D

Inledde dagen med några timmars plugg sen bar det av till sjukan för en liten kontroll.
Gick så bra så. :) Efter det var Kil nästa anhalt, till min fina mysiga lägenhet för att greja lite. :)
Pappa och jag mätte och dola så vi skulle veta hur mycket tapeter vi skulle behöva för sovrum och vardagsrum. Köpte jättesnygga svarta och grå till sovrummet.
Eller ja, gråa tapeter till 3 av väggarna och en tapet som va grå med silverskiftningar och svarta medaljonger till fondväggen. Supersnygg!
Köpte beigea till vardagsrummet och beställde en brun tapet för att ha som fondvägg till vardagsrummet. Den va chokladbrun med mörkbruna medaljonger som bukta ut lite.
Också superfiin!! Kände mig som ett barn på nytt när jag strosa runt och valde tapeter. :)
Längtar såå tills jag får flytta. Gick inge värre på visningen heller. :P 
Räntorna är väl för höga misstänker jag. :(  Men men är väl bara att behålla den då, om de inte är nån som kan betala vad jag begär.
Har ingen panik med att få den såld. Blir väl att hyra ut den istället. :)
Helst till nån jag känner så jag kan gå dit och sova om jag inte tar mig till Kil efter att ha varit på krogen eller dylikt. :P Inte för att jag är på krogen så ofta, men ändå.
J ringde förut också och berättade att han köpt ett kunskapsspel till sitt tvspel, han tyckte att han skulle dänga mig i det ikväll. Haha, well you can always try sparky!! ;)
Längtar så till Lördag också, tvspel, film, öl, vin och mat hos Sessan och Nicke. Wiiie!!
J och jag är bjudna dit, ska bli riktigt kul. :)
På tal om Sessan.. Hon ringde förut och berätta att hon bokat biljetter till oss till Gbg. Wiiie x2!! 
Vi ska ner och julhandla lite, gå på julmarknaden på Liseberg mm.
En heldag med shopping.
Passar oss fiin fiint! ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, de får bli badet! Jo en sak till är värd att nämna..
Prata med en gammal barndomskompis som heter Sarah idag också. Inte pratat med henne på så länge, va riktigt kul. Saknat henne. :( Går alldeles för lång tid emellan våra samtal.

Hon ska bli mamma den 19 November. :) Jag min klant trodde bebisen typ skulle komma nu i dagarna. Bara de visar att vi får skärpa oss med kontakten. :P Har ju växt upp ihop, bott grannar sen vi gick i blöja, gått i samma klass i alla år mm.
Men men ännu en bebis att öva sina mamma skills på. :D
Och köpa söta saker till, hoppas på en liten tjej. :)

Åter till badet. :P

XoXo!!


Kommentarer
Postat av: Greven

Vem är J?

2008-10-23 @ 18:23:21
Postat av: Sandra => Drängen

Hehe de är en tjomme, rätt söt faktiskt. Johan tror jag han heter.. :P

2008-10-23 @ 20:00:55
Postat av: Xandrah

Julmarknaden på Liseberg är så jäkla mysig ^^ Hoppas du får en bra helg! :D Kram*

2008-10-25 @ 02:02:13
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra => Xandrah

Ja verkligen. :) Julen är ju så himla mysig. Därför vill jag ju va hemma. Vill inte åka nånstans. :P JAg har haft en supermysig helg. ;) Sj då? Kramar

2008-10-26 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0