Helgen

I Fredags var jag och Sessan "vakter" vs kioskbiträden på ett mellanstadie disco på Vikstaskolan. Va faktiskt ganska kul. :)
Men som tiderna ändrats, ungarna sprang ju bara runt och härjade, så va de inte på min tid. ;P Då dansade vi allt på våra discon. ;)
Gjorde nog bort mig lite också, va en liten unge som skulle köpa chips, men han stod och petade på popcornen när han sa att han ville ha chips, så jag missförstod han och deklarerade för han att de va popcorn och inte chips!
Gött trött så tvingar jag på stackar´n popcorn istället. :P "DET HÄR ÄR POPCORN!" Kvällen kommentar. Hehe.
Efter de så plockade Millan upp mig hos Sessan, vi åkte ut till Wiseguys ute på Skoghall.
Va riktigt mysigt. Klubben va superfiin. :) Och höjdpunkten var ju att träffa Oskar, har inte sett han på så länge. Jättegullig och go kille! :)
Sen bar de av till stan för att hämta upp en mycket full J. Haha han försökte spela nykter, de gick bra i ca 2 sekunder sen såg jag hur han skela med ögonen. :P
Åkte hem till honom och myste och busa lite innan de va dags att nanna kudden.
Lördagen startade med att jag vakna upp första gången 06.00 av att J snarkade. Ville bara smälla till han då. Gött trött. :P Han hade ju pratat i sömnen så jag hade vaknat flera gånger under natten. Klänger gör han också. :P Visst att det är mysigt att nån håller om en, men de finns ju gränser, behöver ju inte ligga på mig. ;P Men men, ska inte klaga.
Får ju vara honom nära, känna hans värme...
I vilket fall, lördagen gick ut på att greja lite i Kil i lägenheten och ha myskväll med J, Sessan och Nicke. :)
Vi åt en jättegod middag som Nicke lagat, (galet duktig kock) det var fläslfilé gryta med ris. MUMMA! :) Drack lite grann, spelade Sessans gamla Nintendo från 94 på 42" en. ;)
Spelade Guitar Hero, Nicke ägde oss.
Fattar inte hur människan kan va så snabb i fingrarna. :P
Men de bästa va ju att Sessan ägde J på Guitar Hero. Jag va så nöjd. ;) Hon också tror jag. :D

Vi spelade även TP, tjejena mot killarna. Gör mig ont att erkänna att killarna faktiskt vann.
Men de är ett jävla skitspel som kan slänga sig i väggen så de spelar ingen roll. :P
Vi gav iof upp också för de va sånt skitspel tyckte vi, Sessan kom ju igång med sina kommentarer efter ett par glas vin.
Så jävla go! ;)
Avrundade kvällen i deras sköna soffa framför en film med chips och godis.
Filmen sög och vi började bli övertrötta, sluta med att vi låg och luta på varandras fötter.
HAHA, de lukta "Swinx!" Haha, hade en otroligt mysig och trevlig kväll.
Har alltid så kul när jag umgås med Sessan och Nicke. Galet underbara människor!!
Ni lyser upp höstmörkret, speciellt min lilla Sessa! LOVE i mängder. ;)
Skada ju heller inte att J va på myshumör. ;)
Har kanske varit dålig på att visa hur mycket du betyder för mig, men du betyder en himla massa! Har fått känslor för dig, starka sådana.. Så nu va de sagt, slut på smöret!! :P

Stort tack till Millan som körde hem oss igår! :) Love yaah!!
Nu ringde Angiie och berättade en väldigt rolig sak också. :)
Verkar som allt faller på plats, naturligt. Underbart säger jag!
Håller tummarna för dig gumman, du ska se att de löser sig. Lovar! ;)

XoXo!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Love you girl ;D Faan vi äger ihop!!! hihi.. <3

2008-10-26 @ 20:16:15
Postat av: Sandra till SIN Sessan!!

Lätt att vi gör!! Fan va kul vi ska ha på lördag! ;) Älskar diig babe!! Puss puss

2008-10-27 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0