Stoooora planer

Året 09

Januari: Jobb & plugg

Februari: Jobb, plugg och förhoppningsvis utlandsresa med nya "släkten." ;) 
Johan, Kötten & Nenny. Tänkte försöka hitta nån sista minuten till solen. :)
Vittrar ju snart sönder av kylan här hemma. :P 

Mars: Jobb, plugg & kryssning med Johan, Nicke & Sessan!! Ska på en 2 nätters kryssning till Åbo och fira lilla Sessans födelsedag. Ska bli sjukt kul! Längtar!! :D En natt på båten och en i Åbo på ett Spa hotell. :) Hela båten + Åbo ska allt få veta att Sessan fyller år! ;)

April: Jobb & plugg

Maj: Jobb, plugg & en tripp till Newcastle!! :D Prins Skrutt är ju en sann Newcastle supporter och har länge velat åka dit för att se en hemmamatch och jag älskar England, så vi slog ihop våra intressen. Newcastle är inte bara fotbollstad utan bjuder även på en massa bra shopping, fin arkitektur och konst mm. Finns nog mycket kul att se. :D Torsdag - Söndag.


Juni & Juli: Jobb & kusten. Vet inte riktigt när alla har semester, men Sessan och jag har ju bestämt att dra med pojkarna till kusten. ;D Mys på hög nivå med favoriterna!!

Augusti: Skolstart!!

September: Plugg

Oktober: Plugg

November: Plugg

December: Eftersom mamma och jag ville vara hemma Julen 08 fast stackars pappa var helt inställd på att åka utomlands så har vi lovat att åka i år istället. :)
Mamma, pappa, jag & Prins Skrutt. ;)

Är lite roligare när man har saker att se fram emot. :) Har även börjat med året 10. ;)

Så nu är det att spara pengar!! :D Men det är ju för bra saker, investeringar i sig själv, i minnen, skratt, lycka saker som får en att orka gå vidare i den grå vardagen.
Johan är min regnbåge i den annars så gråa vardagen. :)
Älskar dig Prins Regnbågs Skrutt. ;) Aka Johan Finast Persson. <3

XoXo!!


Kommentarer
Postat av: Xandrah

Härliga planer! :)

2009-01-16 @ 07:44:57
URL: http://xandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0