Fjantgrej

1. Är du i ett förhållande? Ja
2. Om inte, varför inte? 
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 4 år
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med?  Johan Persson <3
5. Hatar du ditt ex?  Nee
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? För läääängesen
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Ja
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande
9. Är du en player? Nix
10. Har du blivit dumpad? Ja
11. Har du blivit sårad? Jora
12. Har du dumpat någon?  Ja
13. Är du en bra partner? Hoppas jag, men ingen är perfekt
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Jag betalar taxin om du följer med mig
15. Är du kär i någon nu? Ja, väldigt!! :)
16. Har du någon beundrare? Ingen aning
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern?
Johan, det räcker ;)
18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nix
19. Har du sårat någon allvarligt? Tyvärr
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Svartsjuk, generös, omtänksam
21. När du vill ha någon, vad gör du? Tar för mig :D
22. Bästa raggningsrepliken?  Vet ej
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Så länge den är med Johan så är jag nöjd :D
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa
25. Tänder du på?
  Johan i skinnväst
26 Är du gift i framtiden? I hope so ;D

By the way så hade jag skitkul igår. :D Sandra & jag festa med Olsson mfl på wåxnäs. :D
Askalas, va mer död än levande idag. :P Kostar att ligga på topp! Haha.

XoXo!!

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Nu har jag länkat till din blogg i min blogg :) & vet du vad? Jag tror att vi ses på lördag :D Puss! (haha ;) )

2008-12-08 @ 23:05:04
Postat av: Sandra

Då länkar jag din med! ;) Puss pluttan

2008-12-12 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0