Glömde Söndagen

Haha. Glömde skriva om Söndagen. :P
Vaknade upp av att jag va orolig i magen av att min bil va paj. :(
Men de blev bättre när jag fick lite kärlek av Skruttisen, han får mig alltid på bra humör. :)
Söndagen gick iaf åt att fixa bil(ar). Fick hjälp av Marre, Anton och Hampus att få min bil till Kil för att laga bilen. Men de gick inte så smidigt, haha. Mötte upp Kilsligan i Klara, ställde ner Calles Hummer, åkte och köpte bromsvätska för att se om de läkte nånstans, de gjorde de, som ett såll från bromsslangen. Varken Marre eller jag vågade köra bilen med endast handbroms som broms så de blev Anton som fick ta på sig de när Hampus inte har nått körkort. Stackarn. :( Marre och jag fick ta hennes och Antons bil, när vi kommer till rondellen vid I2 så dör bilen. Fatta inte va som hände, den bara dog. Mitt i rondellen, 3e advent och i värsta julhandelsrusningen! Anton och Hampus som redan tagit sig ut på E18 fick vända och komma tillbaka och titta. De trodde att batteriet va slut, så vi fick skuva igång bilen! Haha.
Folk åkte förbi och tuta, peka och skratta förmodligen lika mycket som vi. :D
Kan bara tänka mig hur de kan ha sett ut. Haha. Nått man inte ser varje dag kanske? ;P
När vi fått igång bilen åkte vi till Biltema för att köpa bromsslang till min bil och ett nytt batteri till Anton och Marres bil. Vi vågade inte stänga av bilen så Marre och jag blev kvar utanför.
Kunde verkligen inte sluta skratta. :D Därefter bar det av till Kil, min bil gick lät att fixa men när Anton kika närmare på sin så såg han att startmotorn va slut, den hade brunnit. :(
Stackarn. :( Så hans nya batteri va helt onödigt.

Fick köra folket till Fagerås för att Marre och Anton skulle få ta Hampus bil.

Sen bar det av hem till mamma och pappa för att äta och vidare till jobbet. :P

Fick iaf ett väldigt bra avslut på Söndagskvällen hos kärleken, myys, film och att få somna tätt intill den man älskar mest av allt!!


Kommentarer
Postat av: Xandrah

Han vill åka imorrn! :P Kram!

2008-12-15 @ 14:15:03
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va sa du nu????!!!! Kan han ju inte! :S Fattar han noll? :P Puss

2008-12-15 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0