Helgen

Fredagen: Umgicks med Sessan, kollade på film, åt pizza och tog de lugnt.
Inge värre bara myys med gullet. :)

Lördagen:
Grejjade lite i lägenheten, senare på kvällen så hämtade jag först upp kärleken för att åka på Glöggkväll i Skived hos hans kompis Henrik och hans sambo Fia.
Gick bra till en början, hämtade upp hans kompis Gabbe på Rud för att åka och hämta Calle och sist men inte minst Sandra.
När vi kom till Calle så slutade mina bromsar att fungera. Calle lastade i öl i skuffen, vi andra satt i bilen och bromspedalen och kopplingen sjönk rakt ner i golvet.
Fatta nada, sa till Johan att nått va fel. Han fick känna och titta,
och konstaterade ganska snabbt att de inte var läge att köra med bilen.
Vi fick ställa ner den och ta Calles Hummer. :P Lilla jag fick köra hans monsterstora Hummer. Jag va livrädd när jag körde de där stora flaggskeppet. Men de gick bra. :)
Åkte och hämtade upp Sandra, sen bar de iväg till Skived.
Va helt okej, lite 40+ varning, men de va mysigt. :)
Kände dock inte så många, men alla va jättetrevliga.
De va ett jättefint hus de bodde i, precis så vill jag också ha de!

Sandra och jag blev bjudna på after eight med olivolja och salt på.
Haha, låter inte så gott, men de va faktsikt jätte gott.
Gabbe jobbar nämligen som kock på Scandic inne i stan.

Svårast hade han ändå att få i Johans bror Fredrik den blandningen, men han verka tycka de va gott han med. :) Fredrik hade ju med sin dotter Julia, hon va så söt. :D Pappa upp i dagen.
Hon sprang efter Farbror Johan och ville sitta i knä och kramas, enda tjejen som får göra de ostraffat. ;) Haha. De va så gulliga ihop, blev inge klent sugen på hus och smått när man va där.

Lite bilder från kvällen som jag snodde från Sandra 2. ;)



Farbror Johan ser lite "trött" ut till skillnad från Julia. ;)



Calle och Sandra som inte kunde slita sig ifrån varandra. ;)



Puss på kärleken <3



Världens finaste kille!!
MIN kille. ;)
Älskar älskar älskar!!



Sandra x2 ;)
SärSandra & TuttSandra!! :D


Kommentarer
Postat av: Xandrah

Hihi! :D

2008-12-15 @ 12:03:30
URL: http://xandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0