Rååånöjd!!

Jag har köpt en bil!! Wiiie!! :D
En v40 1,9 TD finns bara 24 st i Sverige, går inte att bli mer nöjd än vad jag är nu! :D
Nu snart ska jag åka med mammi och städa ur de sista ur min gamla lya på Norrstrand för att åka vidare till IKEA för att köpa lite nya möbler till min nya lya i Kil! :D
Sen blir det mys med Sessan, inte hunnit ses på ett tag nu. :( Inte bra.
Och imorn blir de fix i Kil, både i lägenheten och i garaget. ;)
Finns lite småfix att göra med bilen, men jag har ju en chefs mekaniker,
som lovat att hjälpa mig med diverse. ;)
På kvällen ska jag, Johan, Calle och Sandra åka till Skived på nått Luciafirande.
Grymt kul att Calle och Sandra hittat varandra,
visste att de skulle passa som handen i handsken. ;)
Så är det nån som känner sig ensam i vintermörkret, hör av er till mig! :D
Jag förmedlar LOVE!!! :D Hahaha.


XoXo//Fröken Nöjd Bergman

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Jag är också nöjd! ;D

2008-12-14 @ 15:07:37
URL: http://xandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0