2008

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Inte vad jag kan komma på.
- höll du några av dina nyårslöften?
Hade bara ett och det gick ju inte så bra, men ska försöka mig på samma i år.
- dog någon som stod dig nära?
Nix
- vilka länder besökte du?
Inget.
- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Motivation att börja plugga på "riktigt."
- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4e Juli, Christoffers båt. Haha.
- vad var din största framgång 2008?
Att jag fick styrkan att ta mig ifrån mitt ex.
- största misstaget?
Gjort massor.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld mm. Inge värre.
- bästa köpet?
Allt jag köpt när jag flyttat.
- vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar?
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Min älskade Johan :D
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
En massa fjortisdunk från i somras.
- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit en berg och dal bana, var grymt knäckt i början av året, men sen på våren/sommaren träffade jag min ängel. ;) Hade iof ett break under sommar/hösten men i Oktober hittade vi tillbaka och jag kan inte med ord beskriva lyckan och kärleken jag känner. Det är så stort. :) Älskar dig Johan!!
- vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt innan jag öppnar munnen. :P
- hur tillbringade du julen?
Med familjen
- blev du kär i år?
JAAAA!!! Johan. ;)
- hur många förhållanden?
2 Tog slut med exet i Mars sen har jag haft min Johan.
- favoritprogram på tv?
2/½ Men
- bästa boken du läste i år?
Ingen aning
- största musikaliska upptäckten?
Volbeat
- något du önskade dig och fick?
Sann och äkta kärlek. Och en bil. :D
- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer jag inte ihåg, förmodligen va jag sur för att jag blev äldre. :P
- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att jag lagt ner mig mer i det jag tog mig för. Inte riktigt nöjd.
- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Sleten
- vad fick dig att må bra?
Kärlek från nära och kära. :)
- vem saknade/saknar du?
En speciell kompis och mormor
- de bästa nya människorna du träffade?
Johan, min prins. :) Åse från jobbet och Sandra G, mitt ex "andra" tjej. :P
Som visade sig vara en riktig sötnöt. ;D
- årets sötaste?
Johan!!
- årets hetaste?
Joahn!!
- årets största kärlek?
Johan!!
- årets besvikelse?
Fler än en.
- årets bästa?
Alla stunder med Johan. ;)
- årets snällaste?
Mamma, pappa och Johan. ;)


















Kommentarer
Postat av: kLyKa

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Ja

- höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga

- dog någon som stod dig nära?

Ja

- vilka länder besökte du?

Inga

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?

Ett liv

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

1 April, det var då mitt liv försvann :P

- vad var din största framgång 2008?

Att jag nästan byggt ett helt hus

- största misstaget?

Att jag byggde ett hus

- har du varit sjuk eller skadat dig?

Mest fyllesjuk i så fall :P

- bästa köpet?

KKP:n

- vad spenderade du mest pengar på?

2,5 mille på ett hus...betraktas det som mycket?

- gjorde någonting dig riktigt glad?

Semesterveckan i Smögen, mitt livs roligaste resa

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

Al Azif vs Adam Tensta - My Cool Feat Dr. Alban

samt alla låtar med Volbeat

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladast nånsin i smögen...resten suger väl typ

- vad önskar du att du gjort mer?

Ägnat mer tid åt mina barn, för att det är de som betyder mest av allt och jag älskar dom över allt annat

- hur tillbringade du julen?

Med familjen

- blev du kär i år?

nja

- hur många förhållanden?

hrm...seriösa = 1, meningslösa och mycket kortvariga = 3

- favoritprogram på tv?

Tv?...vad är det?

- bästa boken du läste i år?

Husets ABC

- största musikaliska upptäckten?

Volbeat

- något du önskade dig och fick?

Ja ett spel till ps3:an

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Hade ett litet kalas för mina närmsta vänner, så drack jag nog en och annan grogg också :P

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Bättre motivation till husbygget

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Svettiga Björnkläder

- vad fick dig att må bra?

Mina vänner och mina barn

- vem saknade/saknar du?

Morfar...R.I.P :(

- de bästa nya människorna du träffade?

Det är många det

- årets sötaste?

Mina barn

- årets hetaste?

Dagarna i smögen

- årets största kärlek?

Maria

- årets besvikelse?

Det är många besvikelser det...ojojoj

- årets bästa?

Semesterveckan i Smögen

- årets snällaste?

Pappa, som hjälp mig mycket i huset

2008-12-29 @ 21:22:52
Postat av: Sandra => Klyka

2009 blir ditt år gubben!! ;) Puss

2008-12-29 @ 22:39:16
Postat av: kLyKa

Får hoppas det blir bättre, hehe, men 2008 gick så fort så det är skit samma med det året...2008...

-F U!!! :P



2009 har börjat MYCKET bra iallafall, hoppas det håller i sig...

2009-01-04 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0