De händer mest på helgerna

I fredags så hade Andreas fest, Johan H plockade upp mig och så åkte vi dit.
En stund senare kom Millan också. :) Va inte så mycket folk där men de va mysigt.
Kul att träffa Andreas och Johan, har ju typ tappat all kontakt med Rudsfolket. :P
Men ganska snart blev vi rastlösa så Millan och jag drog och hämta Craash, han hade hade varit på afterwork, för att dra vidare till Grums för att hälsa på Karl. "Feest i hallen!" ;P
Sen blev de en sväng till Kil för att kolla läget och tillbaka till stan, till Andreas.
Angelica, Tina och Madde hade låtit baconet arbeta och hade tagit sig dit.
Satt och töla med dem en sväng sen körde Johan hem mig.
Hade inte mer än hunnit ur bilen så kom Angelica och Madde.
Saft kalas mitt i natta bare. ;) Hehe, satt och prata om allt mellan himmel och jord.
Men de mesta va väl om dessa deer med snabel. :P Mitt i vår fina diskussion kommer JP.
Och jag sitter på toa (kissar), med öppen dörr. Haha fint sätt att ta emot folk. :P
Eftersom Mr JP fått utstå diverse tjej diskussioner nattetid förr så vart inte denna något annorlunda. Hehe stackarn såg helt förstörd ut.

I lördags var de också fest, hemma hos Hårputt. :)
Skulle ha gått dit med Millan och Julia, men eftersom Millan är tönt och toffla,
och Julia va så seg så gick jag själv. :D
Kände mig väl lite utsatt som ensam tjej men de gick så bra så,
Mattias och Hårputt va så goa så. De andra också iof, alltid lika kul att bitcha med Meijer.
Senare kom JP och han va på goshumör utan dess like, 
festen blev genast mer intressant. Hehe har aldrig sett nått liknande.
Men kul va de verkligen, en stund senare kom Julia. Alltid lika kul att se henne.
Min nakenkompis! :D Angelica, Madde och Tina dök upp en sväng även denna kväll. :)
Hur trevligt de än var, så blev JP och jag rastlösa, va inge sugna på krogen så J ringde Jimmy så han fick komma och hämta oss, ut och åka Benz, iväg till Kil för att plocka upp den "icke-svarande-i telefon-tönt-toffel-Millan!!" Haha.
Åkte runt lite och kika, Mr JP har ju köpt gläns benz.
Sen blev de natta.

Söndagen vart seg, firade Pappa på Farsdag.
Middag och myys hemma hos Pappa och mamma.
Kvällen spenderade jag med en massa myys och gos hemma hos JP.

Kommentarer
Postat av: Xandrah

Låter ju som en jättebra helg! :)

2008-11-10 @ 16:51:42
Postat av: Sandra => Xandrah

Hehe jo den va inte den sämsta.. ;) Kan ju säga att Mr JP förgyllde den ganska fiint. Läste lite i din blogg om längtan efter en liten mysis, har ju en på lager åt dig!! :D

2008-11-10 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0