Monster!!!

Igår blev jag utsatt för en mycket sjuk händelse. :P Aldrig tidigare varit med om nått liknande.
J´s ex A plingar på min dörr, lite lagom hysterisk och letar efter J, jag markerar för henne att hon INTE ska in i min lägenhet, då buttar hon mig i golvet, så jag slår i huvudet och ryggen. Kallabalik utbryter, hon sparkar, slår och river J. Helt galen. Skrek som en stucken gris gjorde hon också. :P Han gör allt för att hon ska lugna sig, försöker hålla i henne men människan va ju stor som ett hus, byggd som en hel karl så det var ju inte det lättaste. :P
Slutar med att jag ringer 112 och ber dem skicka en polispatrull omgåeende. J lyckades mota bort henne och fick igen dörren till lägenheten. Där stod hon en stund och skrek och slog till hon förmodligen insåg att polis var på väg, då försvann hon. Kort därefter anländer polisen, jag och J fick genomgå ett kortare förhör om händelseförloppet. Anmälan gjordes och lugnet sänkte sig, tack och lov. Mina stackars grannar hade också ring 112. Trodde väl att nån höll på att bli mördad eller nått. Hårdrocks konsert i mitt trapphus en måndagkväll. ;P Galet!!!

Nu ska jag iväg på läkarundersökning gällande anmälan.

Så som hon uppförde sig igår gör man bara inte. Man kan fundera på hur hennes föräldar har fostrat henne eller om hon kanske lider av nån psykisk sjukdom. I så fall är det synd om henne och hon borde få vård, men då visar det bara de stora bristerna i vårt samhälle, får vilken tok som helst löpa fritt?


Mycket att fundera på.


Hej hej!!


Kommentarer
Postat av: Xandrah

Jäklar! Gick det bra med er? Kram!

2008-11-25 @ 14:41:38
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra => Xandrah

Förhållandevis bra, jag fick ont i rygg, nacke och i huvudet, men överlever. ;) Och Johan fick väl ett par rivmärken och slag lite överallt, men de gick väl med han med. Men fatta vilken galning!! Men hon är iaf anmäld nu. Kramar

2008-11-26 @ 17:31:06
Postat av: angelica

men sandra akta dig så du inte blir smittad av na och får skabb. USCH ! hahaha jävlar så slut i huvet.

GO S.BERGMAN !! :D

2008-11-26 @ 22:46:10
Postat av: Sandra => Angiie

Hahahahaha de va ju inte Vicky. :P De va ju Angelica. Men hon kan nog också bära runt på diverse. ;) Hehe. Tack gumman!! Puss puss

2008-11-27 @ 16:25:23
Postat av: Xandrah

Heej, Kan det vara så att du leker lite matchmaker på Fb? ;) Sötis hehe. Godnattkram*

2008-11-28 @ 23:18:40
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra => Xandrah

Hihi kanske de. ;) Men ni båda vill ju hitta nån o jag tror att ni skulle passa perfekt för varandra! :D Lite dejtande har väl ingen dött av? ;) Han är en supersöt o bra kille som vill ha en superpingla som dig! Match made in heaven! ;D Puss o kram, o lycka till! ;)

2008-11-29 @ 16:02:05
Postat av: Xandrah

Hmm.. Vågar han ta steget så ska han nog ges chansen hehe. ;)

2008-11-29 @ 16:23:59
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Sandra => Xandrah

Han vågar! ;)

2008-12-02 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0