Klockren text, passar nu (igen) :P

How about a round of applause.
A standing ovation.

You look so dumb right now,
standing outside my house trying to apologize.
You're so ugly when you cry.
Please, just cut it out!

Don't tell me you're sorry cause you're not,
when I know you're only sorry you got caught.
But you put on quite a show,
you really had me going.
But now it's time to go.
Curtain's finally closing.
That was quite a show,
very entertaining.
But it's over now,
go on and take a bow.

Grab your clothes and get gone,
you better hurry up before the sprinklers come on.
Talkin' bout'  "girl, I love you, you're the one."
This just looks like a re-run.
Please, what else is on?

And the award for the best lie goes to you!
For making me believe that you could be faithful to me.
Let's hear your speech.

Ibland så blir det verkligen inte som man tänkt sig,
men det behöver inte alltid vara nått negativt.
Motgångar gör en starkare och man lär sig alltid något nytt.
Trist bara att pers(s)oner ibland inte är de/den man trodde.

Aja orka bry för mycket. :P Snart är det helg,
och då ska Milhouse och jag ut på kalas! :D
Va så längesen nu, läge att ta igen förlorad tid!


Tack Marina att du orkade med mig idag.
Hade inte orkat jobba idag om det inte hade varit för dig.
Puss och kram på dig sötnöt!!


XoXo // Odåga magneten S.Bergman


Kommentarer
Postat av: Xandrah

Ahh, träffat ett pucko till kille? :/ Det finns alltför jävla många sådana :P Bara min skörd hittills i år är ju skrattretande! Men men, nästa gång är det ingen "lagomkille" som räcker, nu jäklar är det diamantsökning som gäller. ;) Som en kompis sa; "Nöj dig inte med mindre än en kille som vill kyssa marken där du går", Kramar!

2008-11-20 @ 13:41:18
Postat av: Sandra => Xandrah

Ja jag har ju det. :P Den där som jag berätta om som va sååå bra. :P Mitt ex Johan vet du.. Han va inte riktigt som jag trodde han var. Väldigt synd, tyckte verkligen om han. :( Kan bara säga desamma, jag är en odågamagnet, idioter verkar dras till mig. :P Men men bara att ta nya tag. Det som inte dödar härdar. :) Va gullig du är. Tack för de fina orden. :) Sånt som värmer lite extra nu. Hoppas att de går bättre för dig också. :)En tjej som du kan få de bästa. :) Kramar!

2008-11-20 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0