Energikick!

Idag har jag träffat Börje aka Therese, saknat henne som satan.
Det var så längesen vi sågs, hon har ju bott i Norge, Thailand och i Norge de senaste åren så vi har inte fått så mycket tid ihop som jag hade önskat.
Men de va så skönt att träffa henne. Har alltid så kul ihop. :)
Hennes sarkasm, tankar och ideér om livet slår allt.
100% klockren tjej!
Citat av Börje:
"Va fan skaffar varenda liten blond tjej en chihuahua för? Tänker de inte på att de faktiskt lever i typ 20 år? När de tröttnar på dem kommer de släppa ut dem som om de vore sommarkatter och då kommer det sluta med att de parar sig med råttor.
Hela städer kommer bli invaderade av rått-chihuahuor!"
Med det misstänker jag att hon menar att pestens tid är på väg tillbaka. ;)
Det var synd att vi inte fick mer än några timmar ihop idag, hon flyttar nämligen till Skottland just idag för att jobba. Men vi bestämde att jag skulle komma ner snart och hälsa på. :)
Inspektera skottar och deras säckpipor. Haha!!

XoXo!!



 Börje!!


Kommentarer
Postat av: Xandrah

I blåsväder..pojkar i kiltar haha ;) Uhh! :D

2008-10-08 @ 18:42:18
URL: http://xandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok börje... vad med kortet?!?!?!?!?

ta något annat! haha uh!

2008-10-08 @ 22:08:45
Postat av: Sandra => Xandrah

Haha kommer trivas i skottland ja. ;D

2008-10-08 @ 23:00:30
Postat av: Sandra => Börje

Haha de va väl inge fel på de kortet? :) Valde mellan de o ett från Örebro som jag inte tror du vill ska läggas upp. ;) Hehe jag va mild!

2008-10-08 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0