Mycket...

Mycket lite som förvånar mig nuförtiden, känns som jag varit med om det mesta. :P
Men idag blev jag verkligen överaskad.
Kan ni tänka er en rejvare som spelar trummor i ett Rockabilly band? :P
Går inte riktigt ihop för mig.
Men men, det är kul med människor som förvånar och överaskar en.
Så länge det är positivt. Vilket det var i det här fallet. ;)
Skönt att få lite roliga saker i skallen som snurrar till de, som omväxling.
Har haft så mycket att tänka på den senaste tiden och det tycks inte bli bättre.
Förvirring, oro, rädsla blandad med en stor portion lycka.
Då borde den slutliga kontentan bli LYCKA.
Men tyvärr, det är den som orsakar min förvirring och rädsla.



Visning på min lägenhet idag!!
Håll tummarna för att de kommer en rik norsk och bjuder högt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0