Mysdag

Har haft en så skön dag. :) Först åkte jag hem till mamma och pappa och åt. Skräll. :P
Sen bar det av till Kil för att plocka upp Sofie, vi åkte vidare till IKEA för att titta ut nya möbler till min nya lägenhet och för att hitta lite småpynt till Sofies hall.
Lalla runt där i säkert 2 timmar.
Tidsuppfattningen är ju noll när man är där. 
Sen åkte vi över till Bergvik, Sofie hitta två jättefina koftor och tajts. Hon va så nöjd så.
Själv köpte jag presenter till Mamma som fyller år på torsdag.
Köpte en Hello Kitty Pj, Hello Kitty strumpor och ett halsband.
Så nu hoppas jag att hon blir glad. :)
Sen åkte vi in till stan, gick på blomsterlandet, åkte förbi min frisör och hem till mig en stund för lite vila och ombyte.
Efter de åkte vi till BK för att äta lite och vidare till Kil.
Stannade till vid Jimmys hus för att se hur långt han kommit.
De har verkligen hänt mycket där på kort tid. Kommer bli jätte fint. :)
Och nu är jag tillbaka hos mamma och pappa, där min härliga dag började.
Diggar till mammas playlist. :P Robban Broberg - Ingela, går het just nu.

Vill även påminna alla om att Ida Adolfsson fyller år idag! Grattis gumman! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0