Tack!!! :)

Tack Millan för att du hjälpt mig att få min blogg så fin. :)

Vart på Ikea idag med frugan. Köpte endast en matta och en vinöppnare. :P
Så svårt att köpa saker när jag inte riktigt vet hur jag ska ha det i nya lägenheten.
Är väl ganska klar över färgerna, typ svart, vitt, grått, brunt och beige. Färgglad väldigt!
Har fått ganska starka reaktioner över mitt rosa sovrum. :P
Haha det ser ut som ett dockhus. ;) I vilket fall tänkte jag att jag skulle försöka att göra mitt nya sovrum lite mindre feminint, kanske grått, svart, vitt men med lite rosa inslag.
Ska bli så grymt skönt att flytta! Även om det inte är så långt bort så känns det ändå som en nystart. Sen har vi ju hyran... 500 i månaden! Inge synd! ;) För en 2:a på 65 kvadrat.
Mycket flyttande det blivit på senaste, Sofie flyttade för inte så längesen, Millan ska flytta, jag själv då och lilla Angelica som sticker till dalarna på torsdag. :( Tur att hon kommer tillbaka redan på fredagen för till helgen är de fest. :) Myskväll på fredag med en riktig raring och på lördag bär det av till S.U.C.K.
Är med blandade känslor jag åker dit. Det är ju grymt kul där, men har inte varit där sen jag träffade han. Satt och kollade på en massa kort från i somras som jag glömt bort, och först då insåg jag hur mycket jag saknat han.
Men men, livet går vidare. :) Snart är det måndag igen och måndagsmys med Eda.

See ya, wouldn´t wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

noas problemas! ;D bättre än tomater iaf :D hahaha

2008-09-24 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0