Men fyy faan!!

Ligger här ensam utan min prins och håller på att gå i sönder av saknad efter honom. :(
Saknar att ligga och mysa, busa, skratta och prata innan vi lägger oss.
Han har åkt till Göteborg på jobb, han kommer iof hem på Onsdag. Men vi har inte varit ifrån varandra mer än en natt i taget. Nu, hela två nätter och tre hela dager. :(
Kanske låter löjligt men det känns som en evighet! Värre än kinesisk vatten tortyr. :(
Älskar Johan så sjukt mycket. Han är hela min värld! Min älskade pojkvän, blivande man, pappa till mina barn, min bästa vän. Har aldrig känt såhär förut. Trodde aldrig jag skulle känna mig så hel av en annan människa. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, med Johan vid min sida.
Han har visat mig vad ÄKTA SANN kärlek är. Finns ingenting jag inte skulle göra för dig Johan.
Alla mina dagar ska du få min älskling.

XoXo!! //Kär & Galen

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha att folk ens tror på det du skriver...

2009-02-02 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0