Saknar min Skrutt!

Myslåt! :)

När allt känns jobbig och svårt så är du där och stöttar mig,
när jag är liten och svag så så fyller du mig med styrka,
när min tro är svag ger du mig nytt hopp,
din starka tro på att det faktiskt kommer att vara du & jag föralltid,
får också mig att tro på det, inte bara hoppas.
Det ska alltid vara du & jag Johan!
Det jag känner för dig Johan går inte att beskriva med ord.
Stunderna med dig får mig att känna mig viktlös,
som att hela världen stannar upp,
inget annat har nån betydelse än just dig, Johan!
Jag har varit så rädd för att bli beroende av någon annan människa.
Och nu är jag det, och jag älskar det!
För som du sa min älskling, så är det bara positivt i vårt fall,
för vi ska bli gamla tillsammans!!
Sitter här nu och försöker hitta ett passande ord att beskriva min kärlek till dig.
Men jag kan verkligen inte komma på något så starkt ord, älskar räcker inte.
Det är så mycket mer.
Men tills jag hittar de rätta orden så får du nöjja dig med att,
Jag älskar dig av hela min själ, kropp och hjärta!
Finns ingen som dig min älskling.

Kommentarer
Postat av: Jossan

NOTEBOOK! <3 Älskar verkligen filmen!!!

2009-01-23 @ 14:48:55
URL: http://josefiineh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är underbar! Tokbra. Riktig myslåt också! ;)

2009-01-23 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0